Hasret92 canım az once dogum hikayemi paylastım. Bende 39+6 da suni sancıyla dogumum baslatıldı 2 cm acıklık vardı ilerlemedi saatlerce.. sonra su oatlatıldı 2 cm den 3 cm oldu ama acılma yine ilerlemedi 20 saate yakın olunca artık sezeryana almak zorunda kaldı. Ayrıntıları dogum hikayemden okuyabilirsin