Betim canım benim enfeksiyonum hamileliğimin başlarında 500 civarındaydı hastanede yattım antibiyotik falan aldım benim çalıştığım yer soğuktu işten çıkınca rahatladım ben şuanda var ama az miktarda . Benim yaptığım tek şey bol su içmek ve ayaklarımı sıcak tutmaktı üzerinden yeleği ayaklarından da hem patiği hem de terliği eksik etme . Ben bunun dışında bişey yapmadım gerek kalmadı zaten bunları yapınca yetiyor