Bekarken de enfeksiyondan çok çektim monorol, antibiyotikler en son iğne olmuştum ama tam anlamıyla geçmiyor yeniliyor vücudum. yoktu hamileyken ne güzel ama geçen doktora gittiğimde idrarda yanma var biraz dedim monorol verdi o günden beri kasıklarım ağrıyor muhtemelen yeniden hortladı o ağrıyı biliyorum çünkü :-/ ne içsem geçmiyor bıktım artık doğal yöntemi var mı bildiğiniz bebeğe zararı olmadan evde yapabileceğim bir şeyler ? 23 artı 3 olduk ..