nuraysenur nazsimaova valla bende anlayamadım. Keşke 2 hafta daha durabilseydi yawrum. Daha iyi olurdu
nuraysenur hilal_tas94 açıkçası doğum sancısı diye gitmedim. Çok sık bir ağrı değildi ama geçmedi ağrım üşüme geliyordu ve belime kasığıma vurup duruyordu. Erken gelmeye kalkarsa durdursunlar diye geldik ama doğuruverdik bi anda
nuraysenur Leydiydi gerçekten çok değişikler bana suyum gelmeden ısrarla doğum dediler sana tam tersi 😞 allah bebişlerimixin yardımıcısı olsun artık