nuraysenur 35+6 da doğurdum bende 3 gün önce canım rabbim yardımcın olsun inşallah bebeğini sağ Salim kucağına alırsın ciğer geliştirici iğne olacak kadar vakit varsa mutlaka ol, Allah korusun bir şey olur ya da sen istersin sezaryene girersen spinal anestezi olursun büyük ihtimal anestezi sonrası fazla kafanı oynatma anestezi dağılmasın başın ağrımasın rabbim hayırlı sağlıklı kuvvetli doğumlar nasip eylesin 🤲🏻