12454 Mizgin2020 sürekli sayfaya giriyorum bende meraktan ölücem 😂 ne güzel benimle heyecanı yaşamanız hemen yazıcam
izmirlih35 12454 bende şimdi okudum yorumları sonuna kadar var mı inşallah vardır diye. Hiç tanımıyorum ama gönülden paylaşıyorum heyecanını inşallah güzel haberler alırsın 🤲
Mizgin2020 12454 benim adetim in geçmesi 5. Günü bugün hiç gecikme yaşamayan Bi insanım düzenli dir hep adetim dün gece evde test yaptm negatif cıktı ama mide bulantısı var sık idrara cıkma var bende 2 3 gün sonra tekrar test yapıcam olmazsa kantesti yapıcam
12454 Sezensu ben bir defa düşük yaptım aynı şeyler oldu adetim geçti testte negatif iş yerinde rahatsızlandım hastahaneye gittik orada öğrenmiştim geç döllenme olmuş
Kaajuu Mizgin2020 idrar testi yap onda çıkarsa kanda kesin çıkar beta ilk kanda sonra idrarda yükseliyor canım