12454 Bynkus01 adetim yeni geciktiği için idrar testi kesin sonuç vermiyor bir düşük yaşadım geç döllenme olmuştu idrarda geç döllenmede belli bir zaman sonra çıkıyor
12454 Cns_33 belirti mi bunlar bilmiyorum da siz aydınlatın beni tecrübenizle :) çok fazla gaz sancısı problemim oluyor sol üst rahmimde batma ve ağrı oluyor birde akıntım vardı azaldı baya ama bunlar belirti mi :)
rabiadeniz 12454 eğer ebenizin numarası varsa arayın saat dörtten sonra çıkıyor çünkü ben dün verdim dörtten sonra aldım ve çıktı
Elifozmen33 Kanda daha cabuk cikiyor kucuk olunca testte cikmiyor ama kanda cikiyor ben ilk test yaptım bir seycikmadi bir de kan vereyim dedim cikti
Elifozmen33 12454 12454 hemsirenizi arayip sorabilirsiniz ben kani verdim diger gun aradim sordum pozitif hamilesiniz dedi doktora gorunun dedi