Merveatay ben İstanbul’da oturuyorum pazartesi günü gideceğim sağlık ocağında aşımı olucam devamlı gittiğim Çamlıca Erdem hastanesi çok memnunum doktorum Tülay hanım çok yardımcı oluyor sağolsun detaylı için Ümraniye santralde ki Erbil beyin kendi muayenehanesine gidicem doktorum önerdi 😊