Buselensi ay şükür canım benim kendiliğinden geçti bi anda sodayla rahatlattım kendimi.ilk gebeliğimde gaz sancısı yaşamıştım aynen dediğin gibi ölüyorum sandım sabahı zor ettim meğersem kalbi durmus o yüzden çekmişim onu 2. gebeliğimde en ufak sancıda diken üstündeyim maalesef. Sağ salim kucaklarımıza alalım inşallah🙏🏻