ya kızlar 8+5’im ben de dün kontrolüm vardı şükür her şey iyi bi sıkıntımız yok ama akşam kasıklarımda bi
ağrı oldu sabah da belli belirsiz vardı gaz sancısı olabiliyo mu? ilk bebeğimi ben de kaybettim o yüzden acaba acaba oluyorum bu haftalarda normal mi
yoksa ?