Gul32 BabyThalia Rutin gebelik testlerini istedi, haftaya sonuçlarla birlikte gel dedi 😊 Benim doktorum üç haftadır izindeydi, ben gebeliği başka doktorda öğrendim. Hiiç ilgilenmemişti o doktor da. Kendi doktorum dönünce ilk muayene gibi oldu yani 😊
Meryemcez BabyThalia âmin inşallah yok doktorum sıkıntı olmadığı sürece gelmemi istemedi ve 1 ay sonra gel dedi sadece
BabyThalia Ezgitm kaç hafta sizin?o 5 hafta da oluyor ,eğer 7 haftalıksanız bu devir teslim kanaması olabilir?
Ercnozlm BabyThalia canım benim 1 aya yakın kanamam var arada kahverengi oluyor arada kırmızı oluyor ve geçen hafta kırmızı ve pıhtılı kan geldi sonra tekrar kahverengiye dönüyor çok aşırı olmuyor ama günlük Ped kullanmak zorunda kalıyorum doktorumu herşeyden bilgilendiriyorum progestan kullanıyorum kalp atışını falan duyduk 6+1 de bebişimizin doktora bu kanama ne zaman biter diye sorduğumda Allah bilir dedi bol dua ediyorum bol su içiyorum birde şu anda denediğim bi koca karı ilacı gibi basit bişey var onu deniyorum bakalım inşallah bi sıkıntı olmadan atlatırız bu durumu
Ezgitm Ercnozlm 3 gündür devam edıyor. Ben doktorumu aradım olabilir. Eğer kırmızı renk ve pıhtılı şekildeyse gel dedi senın yasadığın olay normal dedi. Bol su içiyorum. Bazı kadınlarda normal adet tarihlerı yaklasınca bile olurmuş.
Ercnozlm Ezgitm Anladım canım senin azmış süresi bende yarın sağlık ocağına gidip betamı kontrol ettiricem herhangibir sorun varmı düşünmeden edemiyorum çünkü
sareninannesi_ BabyThalia 6+2 yiz şuan 🙈 haftaya kalp atışı ve kesede bebeği görmek için gitcez bakalım inşallah görürüz 😊🤗 zaman geçmiyor artık pazartesi gelsin istiyorum 😊
4rzuu sareninannesi_ kesede bebegi göremedinizmi ?? Bende bugün gittim randevum vardi, kesem ve bebegin esini gördük ama embryo yoktu 2 hafta sonra tekrar gel dedi
Zeynep9120 BabyThalia 6+3 te bebeği gördük kalbini dinledik şuan 8+1 iz ama muayenemiz 27 nisanda günler geçmek bilmiyor acaba büyüdümü bebegim kalbi atıyormu vs vs dusunceler ayyyy bitmiyor stresi 😖
Ayseliislekyay Zeynep9120 Zeynep9120 seninle aynıyız canım benimde kontrolüm o gün hatta gebelik buyuklugumuzde aynı aynen bende öleyim buluyomusun sırf stres acaba iyimi nasıl diye :(
Beyzatuncer BabyThalia evet 6+1 ken gittim henüz çok küçük iki hafta sonra gel dedi 🥺 merak ediyorum var mı yokmu diye stres oluyor insan
Zeynep9120 Ayseliislekyay bebeği gördüm kalbi dinledim ama genede insanda huzursuzluk oluyo her muayeneye kadar bu gidişimde kan idrar tahlilleri istiycekmiş sanada öyle bseyden bahsettimi doktorun
sareninannesi_ 4rzuu ben keseyi gördüğümde 4+5 ti o zaman sadece kese gözüküyordu . Doktor 2 hafta sonra gel dedi şuan 6+2 yiz pazartesi göreceğiz kesede bebek var mı yokmu . galiba 4+5 te gözükmezdi bebek değil mi ?