sinber BabyThalia ben 6+5 im 6+0 da hem bebişimi gördüm hem kalp atışını duydum çok şükür yarın yine randevum var zaman geçmiyor
Bergen BabyThalia ben dün gittim muayene için 7+3 kalp atışını duyduk 😍 rabbim herkese nasip etsin inşallah 🙏
Hnfth BabyThalia 6+2yiz hala gitmedim haftaya gideceğim inşallah 7.haftada umarım kalp atışınızda duyaruzzz😍😍🥰
Eemmyy BabyThalia hemde nasıl yarına kadar Nasıl sabredicem bilmiyorum😍 Yarın 7+5 olucaz inşallah duyabiliriz🙏🤗
Aybarss BabyThalia 6+6 da kalbini dinledik doktorum 2 yada 3 hafta sonra bu virüs durumlara göre gelirsin kontrole dedi 🥰
BabyThalia 4 Mayıs gitmeyi planlıyorum ben de, bu aralar rutin döngü sürecine denk geldiğinden hafif genital sancılar yaşıyorum, muhtemelen öbür aya kaybolacakmış bu sanki regl olacakmış hissi 🤔
Bergen BabyThalia bir sonraki randevuyu 1 ay sonraya verdi. Test listesi verdi, sonuçlarla beraber gelmemi istedi
Ercnozlm BabyThalia çok stresli geçiyor bugün 7+1 olduk biz kontrole 9 haftalik olunca gidicez düşük tehlikem var ve ilaç iğne kullanmama rağmen geçmeyen kahverengi kanamam var doktorum ne kesede nede kesenin etrafında aktif bir kanama yok dedi ama birazda ben evfham yapıyorum sanırım evdeki herkeside geriyorum 😅
BabyThalia Ercnozlm içinizi ferah tutun👍Kanama vs yoksa düşük tehdidi nasıl oluyor🤔 9 a kadar herşey yolunda gider inş hepimizin🙏🏻
Ercnozlm BabyThalia canım benim 1 aya yakın kanamam var arada kahverengi oluyor arada kırmızı oluyor ve geçen hafta kırmızı ve pıhtılı kan geldi sonra tekrar kahverengiye dönüyor çok aşırı olmuyor ama günlük Ped kullanmak zorunda kalıyorum doktorumu herşeyden bilgilendiriyorum progestan kullanıyorum kalp atışını falan duyduk 6+1 de bebişimizin doktora bu kanama ne zaman biter diye sorduğumda Allah bilir dedi bol dua ediyorum bol su içiyorum birde şu anda denediğim bi koca karı ilacı gibi basit bişey var onu deniyorum bakalım inşallah bi sıkıntı olmadan atlatırız bu durumu
Meryemcez BabyThalia bizde 7+4 olduk 7+0 kalp atışını duyduk şükürler olsun 3 kayıptan sonraki 4.gebelik olunca korku ile geçiyor daha çok ama günlerde sanki geçmiyor