Esrakm Nuranaliayaz1 hande123 Ben artık Google’dan kız bebek isimleri yazmaktan bıktım hep aynı şeyler a san başlıyor z de bitiyor. Ve hiçbirini de beğenemiyorum. Defne ve Lina da hoşuma gidiyor kibar geliyor kulağa 😊
Esrakm hande123 gerçekten öyleymiş şunu koyarsam olur mu soyadına da uysun herkes de çok mu var bilmem ne diye gidiyor bahaneler 😂
hande123 Esrakm biz kura çektik en sonunda 😁😁 insan hiçbir ismi yakıştırmıyor sanki bence bi kaç isim seç onlar arasında düşün derim daha kolay oluyor bide kimseye söyleme herkes yorum yapıyor 🤦🏼♀️
Firdevssaim Esrakm benimde kızım olucak insAllah lakin bende henuz bulamadim ama elvin sare ismini cok begenyrm
SemaCoskun Bende kızımın ismini ikra koyacağım inşallah☺ duha ismide çok güzel ve anlamlı iki isim koyacak olsam duha da eklerdim
Setenay Anlam takıntım olmasaydı çisil idil gibi bir çok ismi düşünebilirdim ama :/ malesef istemiyorum. Zeynep Karen düşünüyoruz biz
Esrakm Setenay anlamlı olması önemli bence ve karakteri de etkiliyor diye düşünüyorum isimler Zeynep karen güzel cidden 😊
Setenay Elifrana saf arı katıksız Allahın sunduğu cennet meyvesi. Veysel karaninin köyünün ismi 🙂 vs vs