Ben kız olduğunu öğrenince eşime Esma ismini beğeniyorum koyalımmı dedim yok başka seç dedi. Efnan dedim yok dedi. Sonra Defne Mila dedim olabilir güzelmiş dedi bende kendimi bu isime hazırladım 2-3 ay defne dedim dedim ne oldu ? Yok ya bu isim güzel değil dedi. Efsun dedik tamam dedi sonra haftaya ı.ıh dedi. Melisa, Damla, Asel dedim hepsine yok dedi. 36+6 olduk ama ultrasona göre 38+1 yarın Kontrol var ve doktor açıklık sancı vs varsa doğumu başlatırız belki gibi konuştu, odası, Kıyafetleri herşeyi hazır ama isim hala yok 🤣 aynı evin içinde mesajlaşıyoruz birbirimize isimleri atıyoruz eleme yapıyoruz ama yok hala isim yok…