Zezeze hic endiselenmenize gerek yok.
benim de kendi hesaplarima gore (son adet gunume gore) 11 haftalik olmamiz lazim ama ultrasyonda 9 haftalik gosterdi. Hgc ile teyit ettim 48 saat araligiyla 2-3 kez test yaptirdim, rakamlarda gayet guzel artis var, icin rahatladi. Keseyi gorememeniz normal, az bekleyip daha sonra tekrar gidin. Ama stres yapip kendinizi uzmeyin, faydasi yok zarari vardir Allah muhafaza. Ins gorursunuz, icinizi ferah tutun. Iyi seyler dusunun ki oyle de olsun ins🤲🏻