Zezeze evet aslında kese gözüktü sonradan ama içi dolmamıştı kesenin büyümesini bekledik biraz zaman geçtikçe özel hastaneye gidiyordm ilk zamanlar doktor alalım büyümüyor kese d demişti sonra ben devlete gittim ordaki doktorda tam tersini söylemişti ilk zamanlar kese haftama göre uyumluydu ama içi boştu sanırım 12 haftaya kadar bekletiyorlar devlet Hastanesi’nde ben her hafta gittim en son 10hafta kalp atışını ve kendisini gördüm.