Dilara_slm Ses23 benimde ileriki bir tarihte teslim edilmek üzere bekletiliyor yazıyor ben de 13ünde vermiştim
Dilantpz KurtBilgee 12sinde sipariş verdim bebek arabası ve ihtiyacımız olan birkaç bir şey daha. Bebek arabamız geldi ama diğerleri hala gelmedi kargodan dolayı gecikme bugün arayacağım gelmezse iade edeceğim 🤷🏻♀️
Zlhb KurtBilgee valla bu süreçte çok normal yani ben trendyoldan eczaneden şampuan seti aldım iki haftayı geçti hala kargoya verilmedi bile çok fazla yoğunluk var
MiraysMom Dilara_slm benimki de gelmedi biz normalde ups kargoya sormuştuk onlar da yarına gelecek demişti ya dağıtıma yetişmedi ya da hala gelmedi Bugün de alamadım
MiraysMom Dilara_slm canım Bugün kargoyu aradım da dün gelmiş normalde bana ulaşamamışlar kargoyu da 15ine vermiştim
KurtBilgee Dilara_slm 8 gün oldu sanırım kargo şirketinde sorun var ebebek ilk gün teslim ediyor kargoya
kedilervekaranfil KurtBilgee Henüz elime ulaşmadı ama dün verdiğim siparişler bugün kargoya verildi. Alınan ürünlere göre değişiklik gösteriyor demek ki. Ama Kargo dağıtımında mutlaka aksamalar olur
Tuos2306 KurtBilgee ben canım. 1 hafta oldu sipariş vereli neredeyse hala çağrı sonucu alındı yazıyor. Tahmini teslim tarihi 28.04 yazıyor. Sanırım virüsten dolayı kısıtlı çalışıyorlar. Elbet gelir naplım beklicez 😀
Ozgnrgl Kuzum hem biraz geç kargoya veriyorlar hemde ups kargoda sıkıntı var benim ups olmayanlar 3 günde geldi ups 2 gündür dağıtıma çıktı gösteriyor ama yok bekliyorum bakalim