ysm- bana da verdi iki aylıkken kullanmaya başladım kan değerlerim çok düşüktü ama benim hayatım boyunca kansızlığım vardı o yüzden sabah kullanmam bekarken bile kan ilaçlarını gece yatmadan önce kullanırdım midemi bulandırmasın diye hamileykende öyle kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏🏻