ilkbahar ysm- ben kullanmıştım bunu mide bulantılarım geçtiği halde tekrar bu çok midemi bulandırmıştı ve kabızlık yaptı .. Doktorum değiştirmişti şimdi oligofer kullanıyorum bi buçuk aydır ve çok memnunum yan etkisi olmadı şükür 🙂
Minikum ysm- ben gece yatarken alıyorum hiç bir şikayet oluşmadı bende aldığım zamandan mı bünyedenmi bilmiyorum tabi. Aç karnına yazmış bana ama gündüz unutuyorum gece baş ucumda gözümün önünde oluyor
Gulbeyazk ysm- Canım kullandım bende baya kötü yaptı beni sabah kalkıp ilacı içip geri yatmıştım bi kalktim afedersin istifar ettim sonra ilacımı degistirttim doktordan
brcaky Kahvaltıdan 1-2 saat önce aç karnına için, bazılarında mide bulantısı yapıyor yemekten hemen önce veya hemen sonra tüketildiğinde
ilkbahar brcaky ben ne zaman yutsam farketmiyodu… Bazen yutarken tadını anlamıyodum sonra bi kaç dk sonra ağzıma geliyodu tadı kusçak gibi oluyordum 😵🤪
ysm- ilkbahar bendede öyle önce bir mide ağrısı başlıyor sonra bulantı karın ağrısı şeklinde devam ediyor
brcaky ilkbahar bence her türlü hapı yutmak çok iğrenç özellikle balık yağlarını ama yapcak bişey yok 😂😂
brcaky ysm- 1 hafta 10 gün ilaca alışma süresi olur bünyede biraz bekleyin su ile içemiyorsanız portakal suyu ya da limonlu suyla içmeniz daha bile iyi olur hala aynı şikayetler devam ederse doktorunuz zaten değiştirir😊
ilkbahar ysm- ya o zaman doktoruna başka ilaç yazması konusunda ısrar et.. 😶 çünkü doğuma kadar kullancan olmaz öyle..
ysm- Busrasalt evet renk değişikliği falan yapıyor da hadi o normal dedim ama bu kadar yan etkisi olması çok yordu beni
ysm- brcaky içerken sıkıntı yokta gün içinde sıkıntı oluyor bakalım büyük ihtimalle devam edemem heralde bu ilaca 😊
ysm- Gulbeyazk anladım çok yan etki yapan bir ilaç demekki bende başladığımdan beri çok kötüyüm devam edemıcem sanırım. Kaç haftalıksınız
Gulbeyazk ysm- şuan yirmi bir olduk canım onun yerine maltofer ve magvita kullanıyorum b12 için de iğne vermişlerdi ama korkmadan dolayı acil olmayan iğneler dahil yapılıyormuş onun yerine pekmez falan tuketiyorum
Trnbrna ysm- hala kullanıyorum yemekten yarım saat önce iç demisti eczacı ben bazen yarım saat önceden iciyordum bazende 10 15 dakika önce bende hic oyle bir durum olmadı
addie487 Bende 2 aydır kullanıyorum kahvaltıdan iki saat önce ve gece yatmadan önce aç karnına içiyorum. Eğer gün içinde salata ya da çorba tüketmezsem kabızlık yapıyor. Mide bulantısı hiç yapmadı bende. Ama tuvalette koku ve tenk değişikliği yaptığı doğru 😕