snm_ Zhrabeder61 yani şunu demek istedim bizim yediğimiz besinlerden değil varolan depomuzdan alıyormuş
Evita Mmmerve123 12,13 o civarda geçti canım. Sonra ara ara oldu tabi. Uzun zamandır olmuyordu, bugün eczaneye yürürken biraz rüzgar yedim hemen bulandı, biraz hassasiyet var galiba çok dikkatli olmamız gerekiyor demekki.
Gizempamuksuturgut Mmmerve123 ben kavrulmuş mısır aldım BİM’den ağzımın tadına o kadar iyi geldi ki anlatamam tuzlu diye olmalı ki sürekli atıştırdım su içtikten sonra midem bulanıyor Mısır yiyorum ardından kesiyor ve ben 16 hafta oldum her insan aynı değil benim şimdiye kadar bulantım yoktu bu ara. Değişik şekilde iştahsızlık ve bulantı oldu
turunculuanne Mmmerve123 canım ben 3 haftayı sürünerek geçirdim 6.haftadan 9a kadar hergün kusuyordum tek lokma yemek yiyemiyordum bulantıdan yesem de geri çıkıyordu, su bile.. sürekli yattım hergün ağlıyordum. Sonra 9.haftayı tamamladım ertesi gün uyandığımda sanki sihirli değnek dokunmuştu ani bir rahatlama oldu. Şuan 15’teyim hala bulantı kusma oluyor ara ara ama nadir ve yemek yiyebiliyorum. İnşallah seninki de bir süre sonra rahatlar en azından
YelizDurmus Mmmerve123 moralini bozmak gibi olmasın ben 27. Haftamdayım hala devam ediyo ama genetik benimki sanırım . Prilam içiyorum çok rahatım.
Tugbaali Mmmerve123 13. Haftadan sonra geçti benim, inşallah sizin daha erken sonlanır:( çok zor gerçekten benimde aralıksız hiç gecmeden bulanıyodu
Nurduy Merhaba bayanlar ben yeni 9 haftama girdim ilk haftalarimdan itibaren bulantı var kusma yok halen de aynı sizce değişir mi başlar mi kusmam ?
Mmmerve123 Damlaustglu evet hali hazırda zofer kullanıyorum. Öncesinde prilam verdi dr ama işe yaramayınca zofere döndü. Zoferin de hiçbir etkisini görmedim, kaldıki dün fenalaştım acile gittim zoferle karışık serum takıldı o bile çok fayda etmedi
perihankrkya Mmmerve123 6 haftalıkken başladı 3 ay sürdü ağlamaktan ölüyordum ben yataktan kalkamıyordum yemek yiyemedim su içemedim ağladım ağladım 19 haftaya bi geldim oğlanın tekmesini hissettikten sonra geçti ama sadece sabah oluyor o da kalkar kalkmaz çıkarıyorum ya safra ya da köpüklü su oluyor sonra akşama kadar rahat rahat duruyorum 😊 ben hep güneşli günler görücez çocum dedim şuan görüyorum şükür çok zor oluyor anlıyorum seni 😚birde benum her şey üst üste geldi mide ağrısı yanması falan oldu 😊
perihankrkya perihankrkya birde ben toplam 6 kutu mide bulantısı hapı kullandım cnm hic biride ise yaramadı
Mmmerve123 perihankrkya inşallah benimde çabucak geçer bende geceleri ağlama krizine giriyorum eşim korkarak uyanıyo oda çok üzülüyo yemekte yapamıyorum adama sürekli işten geliyor benle uğraşıyor markete git şunu al eve getir bunu hazırla ne çamaşır yıkayabiliyorm ne mutfağa girebiliyorum garibim onada üzülüyorum 😔
Damlaustglu Mmmerve123 Benimde aynı şekilde olDu gece yatmadan 2 tane prilam içiyordum. Sabah 8mg. Zofer hafif bulantım oluyordu ama kusturmuyordu.
0808aysu Mmmerve123 bnim 4. Haftada başlamıştı 14.hftadan snra toparlamaya başladım şuan 16. Haftadayım ama yinede en fzla 10 gnde bir mide bulantsıyla kusma oluyo
Kk39 Mmmerve123 benim 6.hafta başladı 16.haftada bitti pat diye kesildi seni çok iyi anlıyorum artık klozete gitmekten fenalık gelmişti ama geçti o günler sende geçeceğine inandır kendini sabır bana en çok yarayan galeta olmuştu çok iyi iç bastırıyordu bulantı kusma çok fena bisey ama şimdi geçince o günler aklına gelmiyor bebiş içerde kımıldadıkça eskiler unutuluyor
Hadibakalim Bende 9+5 im..6.haftadan beri cok bulantilarim oldu..yedigimi kustum su icemedim vs. Kusuncada elim ayagim tutmuyordu cok halsiz dusuyordum.. 6 gun once artik serumluk oldum..bi eczaci tanidgimiza danistik bana psibands diye bi bulanti bilekligi onerdi..hemen aldim taktim..4 gundur baskasinin pisirdigi yemekleri yiyebilir hale geldim hâla sabah safra kusuyorum ama en azindan gunluk yemeklerimi yiyebiliyorum.
Mmmerve123 Hadibakalim bulantı bilekliği bende düşündüm ama serum bile bana dayda etmezken oda etmez diye düşündüm faydalımı sahiden
Hadibakalim Mmmerve123 yani herkeste etkisi farkli oluyormuş ben bu markayi kullanan 3 ksiye sordum hepsine iyi gelmiş.öyle olunca aldim bende..agliyordum artık..cok şükür %70 etki etti bana