Kızlar 10. Haftama girdim bugün bende çok kötüyüm her akşam 2 tane prilam kullanıyorum sadece azaltıyor. Mide bulantısı devam, her şey kokuyor. Güzel beslenemiyorum. Endişeliyim. Bir şey olur mu ? Yumurta peynir vs sağlıklı şeyler yiyemiyorum. Doktorlarınız bu konuda bir şey dediler mi ?