Benim de ilk gebeliğimde 9 haftalıkken kalbi durdu. Genetik test yaptırdım pıhtılaşma çıktı (mthfr geninde homozigot mutasyon). Gebeliği öğrenir öğrenmez oksapar 4000 başladım, coraspin de kullanıyorum. Her kontrole gittiğimde acaba kalbi durdu mu korkusu yaşıyordum. Şimdi 22 haftalık olduk prensesim hareket etmeye başladı tekme atınca bir oh çekiyorum ☺️ Ama eğer bir gün atmazsa yine aynı korku panik vallahi nasıl geçecek bilmiyorum. 4 ayım kaldı inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏 bende aynı zamanda hipertansiyon da var alfamet kullanıyorum, tiroit ilacı da içiyorum düşük dozda. Yeter ki sağlıkla gelsinler 🙏🥰🧿