Kızlar merhaba 🌺 daha önce gebelik kaybım oldu 10. Haftada kalbi durdu kürtaj olmuştum kanda pıhtılaşma çıktı şimdi 28+1 haftalık gebeyim oksapar iğne ve ecopirin kullanıyorum. Hep korku içindeyim kalbi duracak mı birşey mi oldu hala atlatamadım ne zamana kadar korkmam gerek bilginiz varmı? 3. Trimesterde iğne kullanıp bebeğinin kalbi duran hiç rastlamadım ama endişeleniyorum çok fazla 😔