Kubra_s Kızlar bu haftada yani 33+0 da bebeginizin kilosu kaçtı benimki 44 cm 1904 kilo çıktı doktor biraz kilosu az dinlen dedi siz neler yiyorsunuz ne yapıyorsunuz
BerenDeren06 Kubra_s ben 32+3 de gittigimde 2.400 cıktı kilosu ama bence takılma sen kiloya ultrasonla aynı olmayabilir bence
Burcu3509 Kubra_s 32+3 de 43 cm 2260 10 gün önden gidiyor dedi. Bizimde erken doğum riskimiz var. Cnm sanki bana iyi geldi kilosu. Doktor daha iyi bilir tabi.
Greyy90 Kubra_s ben de bugün gittim canım tam 33.deyim kilosu 1.330 boyuda 45cm yiyip içme konusunda ekstra birşey yapmıyorum ama ben çok kilo almadım sanırım yediklerimi kızım alıyor 😌
BerenDeren06 Kubra_s yok takma cok abes Bi fark yok ama buna emin ol.. İlla önde gidecek diye Bi kaide yok saglık lı olsun yeter.. Ama eger icin rahatlayacaksa tahin ve pekmezi karıstır her sabah ekmegine sürerek ye ve ceviz, muz, süt bunlarda ekstra kilo aldırır canım. Bi dene istersen
Muhammedim0125 Kubra_s benim de 38+1 haftalığım 2600 çok az geldi. Bir hafta geriden geliyor dedi dr çok üzgünüm
Kubra_s Burcu3509 bir iki kitapta baktıgım kadarıyla 1.900 yazıyor ama bakalım pekmez yemeyi kestim yeniden başlıcam
Burcu3509 Kubra_s Tahin pekmez, muz, kaşar, nesquik, süt ürünleri, portakal suyu, yumurta bunlar kilo aldırıyor cnm.
Kubra_s hilal_yener gelişimi iyi dinlen beslemene dikkat ediyorsundur dedi açıkçası 5 haftdır pekmezi ve portakal suyunu bıraktım bunada bağlıyorum
purplemoon Kubra_s zayıf bir bebek olucal dedi şuan 35deyim carsba kontrolüm var bakalım . Bende iştah kaybı çok oldu sanırım ondan. Böyle