Tukec Tgbkzn Sigara içipte turp gibi çoçuk doğurdum diyende olur, malesef astım,epilepsi, kalp sorunu yaşadık diyende olur. Sizin başınıza ne geleceğini bilemeyiz. En iyisi yolun başındayken bırakmak. İnşallah başarılı olursunuz.
Tgbkzn Tukec ben zaten bıraktım gebeliğimi öğrendiğim zaman sadece aklıma takıldı sormak istedim çünkü çevremde paket paket içtim bişi olmadı diyen çoktu teşekkür ederim yanıtınız için :)
selamas Tgbkzn ben 31. Haftadayım. 26. Haftaya kadar iyiydik. Allah izin verirse gene iyi olacağız. Bence süt, ceviz, kaşar peyniri, ayran, yoğurt, meyve, sebze ve balık yemeği ihmal etme
Tgbkzn selamas Allah bebeğini sağ sağlim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin teşekkür ederim verdiğin yanıtlar için söylediklerini aklımda tutuyorum yiyeceğim
Sblbkc80 Ikili testimi yaptırırken sordular sigara iciyormusun diye biraktim dedim hamileliği öğrendiğimde.Eger hamile kalmadan 2 yıl önce bırakmadıysan biraktin saymıyoruz dedi okmeydanı eğitim araştırma hastanesi.O yüzden öğrendiğiniz zaman da biraktim demekte ne kadar iç temizler tartışılır.Azicik insanlari yargilamayin üzerine saldirmayin.Her sigara postunda aynı şey.Bu kizcagiz da boburlenerek yaptığının hoş bisey olduğunu savunarak yazmamış.
Tgbkzn Sblbkc80 teşekkürler yanıtınız için bende öğrendiğimde bıraktım doktorum günde 5 adet içme hakkı verdi sonra bırakıcaksın demişti ama ben bıraktım zaten ben sadece merak ettiğim için böyle bir post oluşturdum çünkü çevremde herkesten ayrı bir ses çıkıyordu insanlar ne yaşamış ne gibi sonuçlar almış merak etmiştim anlayışınız için teşekkür ederim
Theaydins Tgbkzn benimki de ben içmiş gibi olmayayım diye bıraktı 😊 ha kendin icmissin ha içilen ortamda bulunmussun aynı şey çünkü
Baharmert Tgbkzn yine bilmişler toplanmış buraya çok konuşmasın kimse sizin kadar bizde çocuklarımızı düşünüyoruz ve seviyoruz aman ne fedakar anneler bende sigara içiyorum ve azaltmadım yapamadım her insan bırakabilir diye bişey yok siz bırakmışsınız tebrik ederim ama kimsenin anneliğini sorgulayamazsınız sigara içmeden de ne olursa oluyor zaten her sıkıntılı çocuk sigara içen annenin şaheseri değil kimseyi yıpratmayın haddinizi bilin
Dilaramelissa Tgbkzn İçmediğiniz için çok mutlu oldum elbet ki kötü sonuçlar oluşur aman birşey olmadı ben bu kadar içtim şu kadar içtim diyenlere kanmayın bunu nasıl söyleyebiliyorlar aklım almıyor hala