Bende sadece 12. Haftamda gidebildim, semavi hanıma. Güzel ilgilendi, öyle çok detaylı anlatmadı ama genel durumumuz iyi olduğu için olabilir. Sonrasında cenaze dolayısıyla memlekete geldim. Bayramdan sonra nasip olursa tekrar gideceğim, o zaman da 20 haftalık olacağım. Ama hastane cidden çok küçük ve hastane hakkında pek bilgi yok. Ben evim çok yakın olduğu için gitmiştim