Tugbacolak Nehir66 bnmde cuma gunu var catı muanem umarım uygunuzdur dedıgınız gıbı umarım normal olur
Bttll Darkgod evet canım ona gidiyorum aynı zmanda kayserıye huma ya gidiyordum ama su son zmanda sehır gırıs cıkıs yasagı olunca dogum ıcın ızın verilmiyor dediler. Buyuk ihtimalle ozlem hanım da yapacam. Sen de mi onda yapacaksın ben 26 haftalıgım tam.
Darkgod Bttll 36 bende aynen onda yapacağım doğumu Özlem hanım dan memnunum canım varsa instgram özelden yazarsab eklerim canım 🙏😊😊