Esraduzz Gr1992 ben 6+5 de gittim bebegi göremedik bekliyorum 30 nisan da gidicem tekrar bekliyoruz gidip gorsek rahatlıcam
Ozge_55 Dün bebegimin kalbinin atmadığını ogrendim kızlar moralim o kdr bozukki doktor kesede bozukluk var dedi ve kurtaj olunmasi gerektigini söyledi Allahm kimseye yaşatmasin cok zor bi durum sanirim pazartesi günü kurtaj olucam ve cok korkuyorum 😔