Gr1992 Kalp atısını duyunca rahatlıcam benim gıbı olan var mı 6+1 olduk henuz gıtmedık kalp atısını dınlemeye
Serifeisitmir Gr1992 bende aynı durumdayım 5+3 olduk daha doktora gitmedim bir duysam içim rahat edecek ama hamilelik belirtim bile yok şu an
Gr1992 Serifeisitmir bnde 6+1 oldk bugun kalp atısa gtmedm daha. Bnde uyku halsızlık dısında bsy yk ama kullandıgım ılaclarında etkısı var
Smaksman FrdCn gecen salı gittim 5 +6dim keseyi gorduk kan tahlilleri falan yaptirdim ama persembee bakicam ogrenicem kalabalikti hastane durmak istemedimm canim
Ozge_55 Eemmyy sizinki baya olmuş bu zamana kdar duymadiniz mı. Bende gecen hafta gittim ama gozukmedi suan 6.6 haftayim insallah duyariz 🤲🤲😔
Ser11 Merhaba bende 4.5gun keseyi henuz görmədik bir həftə sonra gel dedi. Keseyi kac haftada gördünüz kizkar
Ozge_55 Ser11 bn doktora gittiğimde 4.5 haftalik arasıydı o zaman görüldü canm suanda inşallah görülür bi dahaki gidişinde 😊
Eemmyy Ozge_55 ben ilk gittiğimde 4 buçuk haftalık filandı. Doktorum 20 gün sonra gel tekrar dedi. Bazen erken duyulmayabiliyor, sanırım net olsun die geç çağırdı
Ozge_55 Eemmyy sende baya erken gitmissin o zaman kese gözüküyor ama 6 haftadan sonra kalp atışları duyulabiliyor insallah pazartesi gidicem bende duyarim rahatlarım hayırlısıyla 🤲😔
cnssvs 8 e kadar bekleyin derim, hem geç döllenme olursa da gereksiz stres yaşamazsınız 😊benim geç döllenme oldu 8 de ancak duyabildik