Nzl24 sende yanlış anlama benimde hoşuma gitti dediklerin benim için kilo sıkıntı degil bebisimiz var sonucta 😊 benim göbüş karnim var çikti baya hani 8 aylikken filan tam hamile gibi oluyosun ya tombul o açidan dedim bian once tombik olim diye yoksa daha 3 ayimiz var ister istemez sisicez zaten 😊