MerveCann Ben de beş aylık hamileyim yani tam 20 haftalık. 54 kiloyla hamile kaldım sonra iki kilo verdim şu an hala 54 kiloyum. Yani fazladan hiç kilo almadım henüz. Doktoruma sordum hiçbir sıkıntı yok bebek gayet normal dedi. Önemli olan da o elbet.
EmineeMirayy95 Ben 29 haftalık hamileyim sadece 3 kilo aldim bu zamana kadar. 60 la kaldim suan 63 . Ve bebeğim de olmasi gerekenden kilosu fazlaymış. Saglikli besleniyorum kendim kilo almiyorum direk bebegime yaramis🤗
Nzl24 Merve1996 bu sene kız senesi gibi ama bu çok güzel oldu haftamız günümüz bebeklerimizin cinsiyeti aynı duyunca mutlu oluyorum böyle şeyleri 😍😍 bebeğinin boyu kilosu nasıl canım en son ne kadardınız?
Merve1996 Nzl24 bende sevindim en 1 ay önce geçti hatta 1 ay 5 gün oldu boyu 10 mm kilosu 352 gram ama suan degismistir tabiki doktorumuz saglikli herseyi guzel dedi.Adana özel hastanesine gidiyoruz muzaffer şengüle sen nereye gidiyorsun 😊
Nzl24 Merve1996 elazığdayım canım bende medicalparkta Fethi Hanaya gidiyorum. Allah sağlıkla sıhatle kucağına almayı nasip etsin canım. Bizde perşembe günü kontroldeydik 31cm boy 680 gramda kilomuzdu 😍😍😍
Merve1996 Nzl24 bende bu hafta ici gidicem insallah bizimkide oyledir muhtemelen amin insallah Allahim hepimizin kucagina sag salim versin insallah 😊 ben bi an once tombik olmayi istiyom 😂
Nzl24 Merve1996 ama göbeğin çıkması kiloya bağlı değil canım öyle düşünüp çok yemeye çalışma iç karna bağlı iç karnın genişse ki benim öyle geç belli olup bi anda şişiyo bu ayın sonunda kocaman olucak benim bu ay belli etmeye başladı kendini epey ama önümüzdeki ay bi anda şişicek annemden biliyorum
Merve1996 Nzl24 karnım çiksin diye yemiyorum zorlamiyorum kendimi asla bogazım durmadıği için yemeği sevdigim icin yiyorum canım 😊😂😂 bide iç karnımın geniş olduğunu sanmiyorum çünki yuvarlak top gibi cikiyor karnim yayilmiyor herhalde genis degildir 😊
Dfnmhmtylmz Merve1996 bende bugün 26.haftama girdim 67 ile hamile kaldım 77 kiloyum tabiki 1 2 kilo fazla ama görüntü çok göstermiyor bebeğim 10 gün önde gidiyor tosuncuk olmuş 2 hafta önce 810 gr dı bakalım şeker testinde bir problem çıkmaz brnce aya göre kilon normal 🙋♀️😇🙏🤩🤰👼
Burcum Merve1996 6 aylık hamileyim ve 7 kilo aldım. Çokta yemiyorum halbuki. Ekmek kahvaltı dışında tüketmem, börek, poğaça ya da tatlı da tüketmem ama alıyorum yani😊 şifa oluyordur inşallah bebeğime.
Merve1996 Burcum ben herseyden yiyorum tatli poca yemek hamur turude seviyorum doktor fazla yeme diyor ama hamile degilken daha çok kilo aliyordum hamile kaldim 2 ile 3 kilo arasında gidip geliyorum.Ama daha üç ay var ne hale gelirim bilmiyorum tabi 😂
Nzl24 Merve1996 anladım canım bi an önce tombik olmak istiyorum diyince göbüşün daha çok çıkmadı sandım ondan öyle bi yorum yaptım benim iç karnım genişmiş öyle çok kocaman bi karnım yok bende büyüsün büyüsün diyip duruyorum sende öyle söyleyince seninde öyle sandım o yüzden söyledim 🙈🙈🙈
Merve1996 Burcum suan çok sabirsizim bi an önce Allahin izniyle vakti gelsin sag salim kucagima alayim istiyorum 😊
Emelozknuzn Merve1996 bnde 6 aylık hamileym 12 kilo aldım iştahim baya acilms hamile kaldigimda 45 kiloyduum ☺
Merve1996 Emelozknuzn sen baya iyi almissin 6 ayda 12 kilo maşallah son 3 ayda bi 12 daha 24 kilo 😂😂😂😂
Merve1996 Nzl24 sende yanlış anlama benimde hoşuma gitti dediklerin benim için kilo sıkıntı degil bebisimiz var sonucta 😊 benim göbüş karnim var çikti baya hani 8 aylikken filan tam hamile gibi oluyosun ya tombul o açidan dedim bian once tombik olim diye yoksa daha 3 ayimiz var ister istemez sisicez zaten 😊