gmzy1 doğum sancılarına olumsuz duygu oluşturmasın diye artık son dönemde kasılma diyorlar sanırım fakat bnm 32. Haftada yaşadığım şey bebek hareketleri sertleşip sğırlaşmıştı kastıra kastıra hareket ediyordu ve karnım sertleşmişti bende endişelendim ve nstte bağlanmıştım bir sorun çıkmadı çok şükür ama anladımki kendimi çok yormuştum öyle zamanlarda bebek kasılarak biryere toplanıyor gibi oluyor🤷♀️