Canim bebek bezi 210 lu biraz fazla olmazmi? Yani şöyle soyliyim eğer bebeğine iyi gelmez pişik sızma vs yaparsa kullanamazsin boşa gidicek bende aynı marka biraz daha az olan paketini alacagim . Bu arada alışverişin dibine vurmuşsun maşallah 900 küsür lira 🙈😅