Mothernew 36+4🤦🏼♀️ ölüyorum mide yanmasından arkadaşlar ölüyorum yangın var diye bağıracağım neredeyse… Ne yapacağım Ben 😢😢 Gerçekten çok kötüyüm
Linasuannesi Mothernew bende 36 dik yatıyorum şuan çokkkkkkk kötüyüm bende sütüm de bitmiş birtek soğuk süt iyi geliyor
Kzbn123 Mothernew bende ölüyorum herşey denedim fayda yok ilaç da etki etmiyor hafıf kalıyor dayanmalıyız ama çok zor 😐😐
KardelenYB Ya benim her güm midem yanıyor karbonat yapıyorum ama artık sanırım oda fayda etmıyor gavıscon u şurup mu verdı doktor size yoksa tablet mi bide herkes kullanabılır mi acaba yarın bi sorayım ben doktora _Mrv_
Mothernew tany15 Aysun- Fuliaa90 Ezerdemet Linasuannesi KardelenYB Kzbn123 Nurcihan34 Zeynepink hepinize teşekkür ederim kızlar ama inanın denedim çoğu seyi.. berbat durumdayım dayanamıyorum resmen artık 😔😔 geçmiyor
_Mrv_ KardelenYB bildiğim kadarıyla sodyum almanızı engelleyen bir sıkıntınız yoksa tüm hamileler kullanabiliyor, ben şurup kullanıyorum, doktorum önerdi evet.
melikekayi KardelenYB gaviscon ve rennie şurup hamileler içebiliyor. Bende aynı durumdayım içmeden duramıyorum ☹️
Tuba1 Evita limon midede bazik özellik gösterir. @Mothernew mide yanması için yoğurt yada maden suyu (soda değil) deneyebilirsiniz 🌿
Mavi_Eslina Ncyncy Ah Ah Ben Onuda Demedim Gaviskonda Hatta pronat Diye vardı Onuda Ama Bende hiç Biri Etki Etmedi ya
Mavi_Eslina 36+5 Bende 14 Gün Var Doğuma Ne Denediysem Bana Iqne Ucu Kadar Fayda etmedi Önünde Ağlıyorum O Derece Yani Biran Önce Doğum Olsun Istiyorum