Haticeky doğrumu bilmiyorum ama çok et Seven biri değildim olursa yer olmazsa ayy keşke olsada yesem diyen biri olmadim hiç hamielligim boyunca sürekli et istedim et aserdim erzurumda kebaplarin etlerin ortasında gecirdim hamileligi belkide de ondan ama çok yedim et sakatat 😂😂