2melekannesiyim kürtaj oldum. Patoloji temiz çıkınca genetik test yaptırdım. Kan pıhtılaşmasından dolayı gelişmemiş bebek, kan sulandırıcı görevini görüyor coraspin hap, hamilelik olursa iğneye geçeceğim canım😊
Msltms haklısın canım sabır🤲🏻 Rabbim bana ve benim gibi isteyenlere en kısa zamanda nasip eder inşallah🙈🌸