Msltms Şubat ayınca kürtaj oldum. İk adetimi 15 gün önce gördüm. Çinko, folik asit ve coraspin kullanıyorum ama eşim 15 gündür görevde, bu ay hiç umutlu değilim😢 zaten zor gebe kalmıştım bakalım şimdi kaç ay sürecek. Rabbim kimseye acı yaşatmasın tez zamanda hayırlı sağlık evlatlar nasip etsin🌸🤲🏻