SedaAydemir ay darısı başıma inşallah ben 15+3 te gördüm alfamet kullanıyorum günde 3 tane şuan 18 haftalığım bende sağ salim dogururum inşallah tuzu unlu işleri hayatımdan çıkarttım şuan iyiyiz korkuyorum hep ilaç ise yarıyor o zaman Mayıs’ta holter takılacak