Gebeliğimin 10. Haftasında tansiyonum yükselmeye başladı canım 10. Haftadan beri günde bir alfamet içiyorum hiç bi zararı yok tabiki faydası var ve 30. Haftanın içindeyiz çok şükür sende korkma tuzu ve hamur işini çok çok azalttım iyi düşünelim iyi olsun inşallah hepimiz 37den sonrayı görürüz 🤲🏻