alpirem07 merve90 anladım canım doktorum 38 de gel gün vereyim dedi Doğum için bende normal Doğum istiyorum inşallah yapabilirim inşallah seninde bu hamileliğin sıkıntısız geçer canım
merve90 alpirem07 amin cnm amin seninde Doğumun kolay olsun inşallah Rabbim yardım etsin evladını sağlıkla al kucağına
alpirem07 merve90 amin canım benim çok teşekkür ederim Rabbim hepimize yardım etsin inşallah sağlıklı olsun bebeklerimiz
Deryakg Bndede vardi bobrek buyumesi 6 ayinda dogarsn dediler 40 haftalk oldn enfeksiyon ve bobrek buyumene ragmen bebisimn gelceqi yok yani allah ne zaman nasip ederse ogun doguyo korkma sadece bebek zayif dogmasn istiyosan bebeqe kilo aldircak syler ye kilosu iyi doqsun
Aysenurr1 alpirem07 çok geçmiş olsun ya beende ağrı çekiyorum üstüne yatmıyorum ama arada gene giriyor doktora gidip görüneceğim yeniden inş hapla falann azalır
Aysenurr1 merve90 yaa baya geç kalınmış geç farkedildi ise eğer ben 24 hafta 1 günlüğüm şuan 20hafta6 günlükken anlaşıldı böbrek büyümesi ancak ağrım çoğaldığında yeniden gelmemi uygun gördü doktorum bekliyorum gideecem yeniden kontrole canım geçmiş olsun çok şimdi iyimisin
merve90 Aysenurr1 şimdi iiyiyim ama 2ciye hamileyim yine idrar yolu enfeksiyonu oluyorum 9haftalığım bakalım napıcam bolbol su içiyorum ama su içtikçe geri tepio sanki Allah yardımcımız olsun
Sevda8 24cu haftadayim,Bendede 2duzey buyume goruldu sag bovreyimde.burda kizlar erken doguw falan oluyo oyle yazmiwlar bana hic oyle bir wey soylemediler endiwelendim wimdi
alpirem07 Sevda8 canım geçmiş olsun erken Doğum için doktor diyor bebek iyice büyüdüğü için böbrekte büyüyor baskıdan dolayı oda ağrı yapıyor o yüzden doktor erken Doğum diyor yani
Aysenurr1 merve90 amin canım inşallah bunda olmaz rahat geçirirsin doktora gidip görün geç olmadan canım
alpirem07 Aysenurr1 canım doktorunla konuş antibiyotik iğne de kullanılıyormuş belki faydası olur bana da vermişti doktorum