alpirem07 erken doğumdan ziyade genelde stent takılırdı daha öncekş haftalarda olsaydınız ama zaten son haftalardasınız 1 hafta daha bekleyip sonrasında alınmasında çok korkulcaj bişey olmaz 37yi tamamlamış olacaksınız içiniz rahat etsin. Bende de var böbrek büyümesi ilk hftalardan beri dr sağda varsa sola yat, solda büyüme varsa sağa yat dedi belki biraz durdurabilir büyüme hızını.çok geçmiş olsun🙏🏻