Hulya3438 Sema__ teşekkür ederim canım benim bende bebişinle sağlıklı mutlu huzurlu bir hayat diliyorum hoşgeldi sefageldi😇🙏😘
Busbus44 Hulya3438 öksür diyor ebe öksürüyorsun bakıyor hiç ağrımıyor ben ansızın yakalandım hiç te korkmadım nedense bizim milletimiz abartmayı çok seviyor sen kimseyi dinleme bişey olduğu yok
Hulya3438 Kızlar bu arada ben çatı muayenesi olmadım henüz dediğinz gibi 35.hafta erken sanırım bana ilk defa ebe bakacak kontrol edecekti doktorm öyle deyince ben çatı sandım🙈🙈