Sema__ Doktorun bayansa utanma canım ama çekinme herkeste oluyor Haklısında😖 bnm ilk doktorum alttan bakıyordu hep ve herzaman çok kasıp kendimi titriyordum ilk gittiğimde ağladım hatta doktorda şaşırdı😂Sırf bu alttan bakılmasından korktuğum için doktor değiştirdim ben Allah yardımcımz olsun bu utanma,acıyacak korkusu herkeste var demekki