Selam annişler ,bebekler gazlı olmasın diye doğumdan hemen sonra bir çay kaşığı nar suyu ya da gazı kaçırılmış mineralli su içilmesi bebekte olacak gazı engelliyormuş,bir hemşire tanıdığım söyledi bunu ,hatta kendi ilgilendipi annelere söylüyormuş bazen ,acıkcası bana mantıklı geldi bende deneyeceğim sizlerle de paylaşmak istedim