Nur_nur06 Babyaltug ecmel koymak istiyordum ben ama çocuk zorlanır dediler defne koymayı düşünüyoruz inşallah
Mervegcl Babyaltug kızım olursa Adel Nisa koymayı düşünüyorum ben de soylu/saygın kadın anlamına geliyor 😊
Didi6 Nur_nur06 Ecmel çok daha güzel ve manalı canım. Telaffuzu zor diyorsan Ece veya Ecem olsun. Defne ismini iyi araştır canım, Yunan mitolojisinden geliyor… https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1
Gulay_58 aazra hiç duyulmamış isim koycaz diye saçmalayanlar postu😂 Fulin ne ya allahım yarabbim Yen’i nesili de anlamış değilim
Gizemito fosforlukalem Bence de çok zarif bir isim sağlıkla gelsinler isimleriyle büyüsün minikler 🧚♀️😍
Gizemito Melekkannesi Umay isminin anlamına bayılıyorum hem farklı da geliyor çok bilindik duyulmuş değil sağlıkla gelsin inşallah 🥰