Melek_bebegim Ben Bişe demiyim diye Uğraşıyorum ama Yok Hadi Yavruna bişe olsa Hadi Bi sıkıntı çıksa Virüs çok önemli olacak mı ozaman al tedbirini Git doğumuma 4 hafta kaldı utanmasam Hergün gidicem Ve Benim hastanemde 100 e yakın Vaka var Özel olmasına rağmen Evladımdan Önemli değil Bu nedir Ya Gitme ozaman Doğumunu da evde yap Virüs var hastanede çünkü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️