Büyük şehri büyük sıkıntısı işte. Ben erzincandayim çok şükür büyük şehirler kadar vakamiz yok hastaneler zaten bomboş. Doktorum ne zmana gün verdiyse hep gittim . Önümüzdeki kontrolumde Ramazan’ın birinci günü hatta randevu aldım gidicem Allah bı mâni vermezse inşallah 🤗 tedbirinizi alın gidin bence