Arkadaşlar bugün bende doktora gittim reflü tarihime göre 6 haftam dolmuş görünüyor fakat benim idrar testim adetim 4 gün geçmişti test çıkmadı 10. Günde sonuç aldım betahcg 1000 çıktı tahlilde
Ama kalp atışını göremedik
Doktor hafta tekrar gelmen gerek kalp atışı yoksa boş gebelik olabilir dedi bu 3. Gebeliğim ilk defa başıma böyle bir durum geldi kafam karışık 😕