Kızlar merhaba Dün doktora gittim kesem büyümüş 21 mm yaklaşık 6 haftalık dedi doktor ama bebek gözükmedi karın ultrason ile baktı bi hafta sonra gel bakalım bebek gözükücekmi dedi tedirginim ikinci hamileliğim 3 yaşında oğlum var ve ilk defa başıma böle bişey geliyo tecrübeli annelerden yardım istiyorum teşekkürler şimdiden 🙏🙏