Meryem111 verırız verırız boşver şeker tansıyon yoksa cok takma valla vırus cıkalı kıloyu falan dert etmıyorum ben bız saglıklı olalımda herkesın bünye cok farklı ben ıstahlı degılım mesela laktoz ıntoleransım var ınek sut urunlerı yapıyor bana kılo ama bebek ıcın mecbur tuketıyorum öyle tatlı falanda pek yemem on gunde bı paket cıkolata ya yerım ya yemem ama hergun cıkolata yıyen kuzenım daha az kılo alıyor mesela😂